tirsdag den 21. oktober 2014

#igetit #donttellanyone

Har læst 7/11 because of reasons og selvfølgelig er det ikke altid et godt tegn, når man tænker "Det der kunne jeg også have gjort, det der gør jeg faktisk regelmæssigt" (altså ikke det med analsexen, that's none of your business, men det med tankerne og skriften, og godt nok heller ikke det med babybites'ne, det er for underligt, men det med at vente på at dagen forsvinder), men

Casper Eric hader også livet lidt, og det synes jeg er rart.

Her er et billede af et stykke linjepapir du kan bruge, hvis du gerne vil skrive lige for at have noget i dit liv under kontrol, og af en eller anden grund ikke er blevet så fast en bestanddel af informationssamfundet, at du alligevel bare skriver alt på computer:


P.s. jeg fik næsten et panikanfald i HM i dag, fordi jeg har købt en jakke og var i tvivl om den var for lille (det er den) og derfor tog ind for at bytte den, men den anden var for stor og derfor blev jeg fanget i en evig cirkel af prøve den ene, prøve den anden, og kunne ikke komme ud igen og tænkte at damen dømte mig for at være så længe om det og blev fanget i en meget smal halsåbning, og endte med bare at gå hjem med min jakke (den der er for lille) igen og en bluse, der får mig til at ligne en humlebi.

Anmeldelse på AcademicBooks.dk.