onsdag den 14. maj 2014

Alternativ praktikrapport

Mens jeg fra februar-juni har været i praktik i det kreative værksted KulturSkaberne har jeg haft alt for travlt til at blogge. Det har jeg egentlig også nu. I stedet serveres her et udpluk af det oplevede.

Dengang jeg snublede i noget HTML

Dengang jeg fandt balancen igen gennem ftp og gik i humanistisk selvsving

Dengang jeg havde en virkelig hård mandag og endnu havde mængden af lister nogenlunde under kontrol

Dengang jeg mødte op på arbejde, og alle var gået og ingen var overraskede
Dengang jeg var med til at arrangere 1001 Nats Eventyr og det var smukt og fantastisk

Spontan burlesque i beduinteltet efter egentlig endt program, featuring erotisk poesi, improviseret teater, vin, mere vin, Tusind og én nat som drukleg (vi drikker på 'vin', 'Gud, ophøjet er han', 'Jeg hører og lyder' og hver gang Sharhazad bliver overrasket over morgenens komme).

De gange 2200Doku viste Mit Afghanistan og The Act of Killing


Dengang jeg kom til at tage ud på KUA for en afvekslings skyld 


Dengang vi afviklede en elektronisk undervandskoncert
Billede taget af John Nielsen. Flere her.
Nu er der snart ikke mere tilbage. Dokumentarfilmklubben har lige et par arrangementer mere, og så tager jeg tilbage til Uni, så jeg kan blive ordentligt dannet (jvf. ovenstående mobilbillede). 

Jeg skal nu nok kunne holde mig beskæftiget når der følger opstart af nyt institut tidsskrift, planlægning og afvikling af College of Wizardry i motherfucking Polen, kunstig kunstneriskhed som medlem af SNE (Stay Natural Everybody) ved Rollespillet Super Me på Experimentarium, Interrail, Uta Menthes mange anmeldelser, mere 2200Doku, tutorskab, og muligvis medhjælp ved CPH Stage og forhåbentlig opstart af et salon fællesskab i København. 

Nu går det stærkt.