lørdag den 12. oktober 2013

Breaking Blog News

Jeg er ved at gro en ny bloggerpersonlighed. 
Hun hedder Uta Menthe og er legemliggørelsen af Atheneum, den flotte gamle (akademiske) boghandel, der er at finde på Nørregade 6. Atheneum hører under Academic Books, der jo står bag bogladerne rundt omkring på KU, men er en særskilt oplevelse med sit brede udvalg af fristende, fuldfed litteratur. 
Uta Menthe findes allerede (her), men jeg er blevet tilbudt at videreudvikle hendes stemme og føre hendes hånd fremover. Det synes jeg, er ret spændende. 
Så nu arbejder jeg altså på at koge noget af den quirkiness og kulturelle passion der ligger i Tower of Cake ind til noget, der samtidig, måske, er lidt mere voksent. Men frygt ikke, oh, alle mine usynlige læsere, jeg skal nok blive ved med at skrive her også. 
Jeg skal bare supplere mit imponerende indtag af hvidvin med en helt masse mere kaffe (for sådan kan Uta lide det) og skrive nogle flere boganmeldelser. Jeg glæder mig.
Prøver på intuitiv kunstnerisk vis at finde frem til en idé om Uta Menthes look