torsdag den 18. juli 2013

Snack Exchange

Internettet er godt til mange ting. En af disse ting er, at man kan få kontakt med mennesker på den anden side af jorden - og få dem til at sende slik til en!

Men først må man selv gøre noget. Jeg sendte altså denne pakke til Japan:
Den indeholdt (mere eller mindre) danske goder som: kransekage, Nettos studenterbrød, Djunglevrål, lakridspiber, en slikkepind med lakridspulver i midten, bridge blanding, p-tærter, marcipanbrød..

Og nu i dag! Har jeg modtaget denne pakke:
Stor pakke! Pretty exiting stuff. Har været ved at revne af fryd over det hele eftermiddagen. Men havde bestemt, at jeg først måtte pakke den op, når jeg havde afsluttet dagens bachelorskrivningsdont.

Der blev pakket ud:
Fordi min exchange partner arbejder på en amerikansk militærbase i Japan, fik jeg både amerikansk slik:
og japansk slik:
Er det KitKat med passionsfrugt? Chips med pizzasmag? Firkantede cookies? So exiting!

Jeg elsker internettet.