tirsdag den 28. august 2012

Drømmer om..

Sequin Mesh Body

Guld, palietter, stramt, gennemsigtigt, lidt postapokalyptisk krigerprinsesse over det. Hvad mere kan en pige ønske sig?

Grunde til at investere:

Jeg ejer ikke nok i guld. Sparkles gør os glade; jeg har i mit hidtidige liv været så priviligeret at kende hele to kvinder, der bruger glitter som humørboost. Glitter er både billigere, smukkere og sundere end lykkepiller. Hvorfor, i virkeligheden, gå de barske vintermåneder (der jo nu nærmer sig hastigt) i møde uden? Hvorfor?!

Bliver det nogen sinde for tidligt at planlægge det perfekte nytårs outfit? I think not. Når det gælder den subarktiske fase, den mørkets tid, der her til lands kaldes 'vintermånederne' (og jeg gyser ved tanken!) kan man næppe være for godt forberedt. Se bare DSB - det kommer altid - altid! - bag på dem, når det sner på skinnerne. Men det sner alligevel. Jeg vil ikke lade nytåret komme bag på mig. Nej, jeg vil planlægge, jeg vil drømme.
I dette tilfælde tænker jeg læder, jeg tænker champagne, jeg tænker HØJhælede og jeg tænker laaaaange stænger.
(ved nærmere eftertanke tænker jeg også: mere pilates)


£28 hos min all time favorite tøjbutik Miss Selfridge.