tirsdag den 13. december 2011

Gammelt bling

Jeg har haft gang i en restauration af min oldemors gamle rhinstenshalskæde.
Den gik i stykker engang for de der 15-20 år siden og nogle af stenene forsvandt. Så var den pludselig ikke så lang mere, og jeg fik den.
Men min hals er vokset lidt siden dengang, og derfor har den bare ligget i en æske i rigtig mange år.
Nu har jeg været i Panduro Hobby* og købe Swarowski krystaller, og jeg har fikset den igen! Synes den er så kæmpe fin.

De andre smykker er mine månestensøreringe, en månestensring, jeg har fået af min kæreste, og en sølvring som jeg selv har lavet dengang på Rudolf Steiner.


*don't do it, de suger sjælen, stoltheden og formuen ud af dig, og på vejen ud, tilbyder de dig en 'cirkel-stenzel-maskine', ligesom bare for at understrege, at de kan tage penge for hvad som helst