tirsdag den 4. oktober 2011

Skovly

Fotograf: Sissela Johansson
Danmarks hyggeligste scenarie 

Jeg ved godt, hvad jeg skal lave når det engang bliver sommer igen. Jeg skal nemlig til næsten-hobbit-scenarie!
Skovly er et liverollespilsscenarie, der forsøger at genskabe stemningen i Tolkiens univers fra Hobbitten og Ringenes Herre - men med fokus på livet i en idyllisk lille landsby langt borte fra krig og ødelæggelse. Altså bliver der ingen monstre eller latexsværd, men virkelig meget tærte og en smule kryddersnaps.

Der er uden tvivl mange veje til et interessant og vellykket livescenarie, men den tilgang, der lægges an til her, er helt sikkert en af de rareste. Jeg tror, det bliver en fuldstændig fantastisk dejlig oplevelse, og jeg kan næsten ikke vente til der åbnes op for betalingen, så jeg kan få sikret mig en plads.

Hjemmesiden: Danmarks hyggeligste scenarie